tirsdag den 10. januar 2012

Endelig!!!

Nej - jeg har ikke født..;-) Og det var nu heller ikke for at narre nogen, at overskriften blev sådan. Men hele eftermiddagen igår, gik jeg og GLÆDEDE!!! mig til at klokken ringede 21!! For JUHU - ugens Tv-mæssige højdepunkt: BONES!! Men AK og VE, til min store skuffelse finder jeg ud af kl. 20.58, at vi kun skriver mandag!! Skuffelsen var STOR!! Og hvad kunne jeg så se istedet?? INTET - BORING!! Jeg er jo mere eller mindre bundet til sofa eller seng i disse dage, hvis jeg skal beholde ynglet i bælleren et par uger endnu. Fik jo en ren "birth-scare" igår - det syntes vi ikke var sjovt!

Men WUHU!! I aften - om helt præcist 17  minutter kommer kloge Temperance Brennan, sexede Seely Booth, eksotiske Angela Montenegro og alle de andre skønne personager ind i min stue og hvirvler mig ind i et af deres mysterier, som de ender med at løse på 3 minutter. Det er skønt og kaffen er sat over. Så nu sidder jeg med en af de sidste bunker babytøj og lægger sammen og lægger sammen, så alt kan være fint og iorden til ankomsten om et par uger - hørte du det, bebs - TO uger, ihvertfald!! Nu har jeg også fået ryddet en smule mere op og fået lagt en del tøj på plads på værelset. Så det skrider da fremad - omend LAAANGSOMT!! Eller som knægten sagde forleden, da jeg sagde at han skulle være hurtig til at tage tøj på: "Det kan jeg ikke, mor - jeg kan kun være for langsom..." Kommer nok af, at han er langsom til alt hvad der drejer sig om påklædning, oprydning, spisning, lektier og alle mulige andre KEDELIGE hverdagsting. Og så bruger jeg så frasen "det kan KUN gå for langsomt". Men han kan tænde for WII´en inden man har nået at sige "Du må g.....erne tænde for...." Hmmm, det skal nok blive godt med TO "observante" drenge i huset...;-)

Imorgen får jeg besøg af en veninde, som jeg ikke har set i noget der ligner 10 år - det bliver sjovt. For ti år siden boede vi to timers kørsel fra hinanden - idag er vi rykket tættere sammen, så nu er der "kun" 45 minutter...;-) Så der er lagt i brændeovnen til noget "catching up" imorgen og ren hygge imorgen!

Nighty night!!

2 kommentarer:

  1. Må man snart få at vide, hvad han skal hedde?
    ;-)
    Kom nuuuuu!

    SvarSlet
  2. Vi ved sgut selv endnu hvad han skal hedde...;-) Vi skriver en liste med de navne vi begge kan lide og så ser vi hvad han ligner, når han er kommet ud... Men det bliver nu et HEEELT almindeligt dansk navn... Foreløbigt snakker vi lidt Lasse eller Rasmus... Storebror hedder Daniel, så det skal jo passe til det også...;-)

    Kom gerne med forslag...;-)

    SvarSlet